úterý 3. ledna 2012

WIP - MS-06J ZAKU II + upgrade kit

Ačkoliv mě Gundam nikdy příliš netáhl, objevil jsem poslední dobou cestu, jak ho uchopit tak, aby mě zaujal. V průběhu času jsem si vytvořil takový wish list asi 8-10 modelů, které bych postupně rád postavil. V rámci nedočkavého čekání na model pro skupinovku ( a taky v rámci roku Gundamu ) jsem nevydržel a vytáhl ze skříně MG model Zaku II a přidal k němu upgrade kit z resinu , který také již delší dobu mám v šuplíku.
Stavba zatím OK, MG je prostě MG. Zatím je to jen secvakané a slícované, teď najít výslednou polohu, celé to rozebrat, barvy a zase složit. Jo a příště už fakt neodstraňuji dělící roviny na kostře robota, nějak jsem si nevšimnul, že by byly někde vidět.

Takže zatím takto : Krabice s boxartem a námětem na dio + model z krabičky





 Takhle nějak to zatím vypadá, je ovšem pravda, že m i zbylo celkem dost původních dílů. A i přes návod , který je velmi názorný, se mi podařilo díl s otvorem v těle, který přijde nasadit na čep "podvozku" otočit. Rozborku a sborku pro další postup tak už mám celkem nacvičenou.

Žádné komentáře:

Okomentovat